Tanulj meg merülni Koh Taoban, Thaiföld

Mint sok más délkelet-ázsiai úti cél, Thaiföld is az egyik legjobb hely a búvárkodáshoz. Sok utazó szeret Délkelet-Ázsiában merülni, mivel az árak a búvárkodás igazolásának megszerzéséhez és a szórakoztató merülésekhez való csatlakozáshoz rendkívül kedvezőek. Néhány évvel ezelőtt a Fülöp-szigeteken tett utazásom óta nagyon kíváncsi voltam erre a víz alatti világra. Sok utazóval találkoztam utazásaim során, és izgatottak voltak a lehetőségeikről ...
Vera G. Atwood 2019. június 3

Néhány évvel ezelőtt a Fülöp-szigeteken tett utazásom óta nagyon kíváncsi voltam erre a víz alatti világra. Sok utazóval találkoztam utazásaim során, és izgatottak voltak a lehetséges dolgokról, amelyeket láttam a búvárkodás során. Bár még mindig nem voltam 100% -ban biztos, hogy ez megfelelő lehet számomra, figyelembe véve a félelem, hogy túl sokáig tartózkodom a víz alatt. Ezeket a gondolatokat a gondolataim közé helyeztem és arra gondoltam, hogy egy nap biztosan megpróbálom, amikor készen állok. Mivel a jelennek nincs jobb idő, megpróbáltam megszervezni a következő utazási terveimet, amikor lehetőséget kaptam arra, hogy PADI-t csináljam Koh Tao-ban. Nagyszerű lehetőségnek tűnt.

Beszéljünk meg arról, hogy milyen érzés a PADI-t Koh Tao-ban csinálni, és miért válassza a Koh Tao-t búvárkodás tanúsításához. Ezután egy kicsit többet megvitatunk majd a thaiföldi és természetesen Koh Tao búvárkodásról.

A búvárkodás igazolásának megszerzéséhez különféle lépéseket kell végrehajtania.

1. Elmélet és kvíz
  2. Vizsga
  3. Gyakorold készségeket a medencében
  4. Gyakorolja a készségeket nyílt vízben
  5. Tanúsítvány

Körülbelül 3 vagy 4 nap alatt megszerezheti a tanúsítást, attól függően, hogy az elméletet online vagy a búvárközpontban végzi-e. 4 napon belül elvégeztem a nyílt vízfolyamomat, és így osztottam fel:

• 1. nap: Elmélet néhány órán keresztül
  • 2. nap: Készségek a medencében AM-ben, elmélet és vizsga PM-ben
  • 3. nap: 2 merülések PM-ben
  • 4. nap: 2 merülés az AM-ben

A cél alapvetően az összes készség gyakorlása, amely ahhoz szükséges, hogy biztonságosan merülhessen a 18 méteres magasságig.

STORYTIME: Személy szerint mindig nagyon ideges voltam a vízben. Akkor nagyon aggódtam, hogy megkapom a búvárkodás bizonyítványomat. Mivel a Koh Tao nagyszerű úti cél a kezdők számára, nagyon biztonságosnak éreztem magam. Ezenkívül Juan, az oktatóm is türelmes és nagyon segítőkész volt. Ez segített abban, hogy magabiztosabbak lehessenek, amikor idegesnek éreztem magam, különösen mivel csináltam néhány képességet csukott szemmel, miközben puha kontaktlencséket hordok. Emlékszem, hogy víz alatt (a medencében) vettem az első lélegzetem - hihetetlennek éreztem magam, de ugyanakkor furcsa is. Még furcsábbnak érezte magát, amikor a nyílt vízbe kerültünk, és egyenlítenem kellett. Olyan hűvös és szórakoztató élmény volt, és alig várom, hogy merüljek tovább. A PADI megszerzése egy teljesen új világot nyitott meg számomra, amikor új úticélokat és utazási kalandokat találtam.

Koh Tao Búvár Akadémia áttekintése

Amikor a Koh Tao búvárközpontot választja, akkor azt szeretné megbizonyosodni, hogy egész idő alatt biztonságban van-e, és szeretne lenni egy nagyszerű oktatóval. A vélemények olvasása határozottan hasznos.

Mivel a Koh Tao Búvárkodási Akadémia meglehetősen új búváriskola volt, még nem volt rengeteg beszámoló, ám ezek igazán nagyszerűek és megnyugtatóak voltak. A személyzet szenvedélyesen búvárkodott, nagyon segítőkész és dinamikus. Ha Koh Tao legjobb búváriskoláját keresi, ne keresse tovább!

Nagyon élveztem a edzéseimet, egész idő alatt biztonságban éreztem magam, és nagyon ajánlom nekik, ha arra gondolsz, hogy megszereted a búvárbizonyítványt Koh Tao-ban. Természetesen, ha más búvár tanfolyamokat szeretne folytatni, vagy néhány szórakoztató merülést szeretne élvezni, ez is remek lehetőség Önnek!

A Koh Tao Búvárkodási Akadémia szállást kínál társult üdülőhelyén, egy szendvicsbolt mellett, amely ideális egy gyors ebédre a kurzusod alatt! Különböző nyelveken is kínálják kurzusaikat, ami szintén nagyszerű bónusz.

Miért válassza a Koh Tao-t Thaiföldön a búvárkodás tanúsításához?

A Koh Tao az egyik legfontosabb hely Thaiföldön, ahol merülni kell. Képzeljen el egy apró szigetet, ahol értékelheti az isteni kilátásokat, de felfedezheti a víz alatt egy teljesen új világot is. A Thaiföld-öböl egy könnyű hely, ahol meg lehet tanulni merülni, és Koh Tao megfizethető árakkal rendelkezik, amikor a búvárkodás tanúsítását végzi.

Koh Tao merülési helyek és merülési szezon

A Koh Taonak kb. 25 merülési helye van. Ha ellátogat más szigetekre, például Koh Phangan vagy Koh Samui, nagy esély van arra, hogy a Koh Tao környékén elviszlek merüléseihez. Mivel a víz elég nyugodt Koh Tao környékén, ezért tökéletesen alkalmas egy jó merülésre!

Itt található a népszerű merülési helyek listája Koh Tao-ban:

• Chumphon Pinnacle
  • Ikrek
  • Fehér szikla
  • Zöld szikla
  • Cápa-sziget
  • Délnyugati Pinnacle
  • Sail Rock

A láthatóság szempontjából a legjobb idő a Koh Tao-ban történő merülés. Ha szerencséje van, akkor észreveheti a bálnacápákat, amelyek általában február-május körül vannak. Itt olvashat bővebben a körülményekről és arról, hogy mit láthat Thaiföldön búvárkodás közben.